Kelly's Life Giveaway

Klik banner tuk join
 Closing date : Sept 30, 2012
Tak kenal maka tak cinta..Tu lah kata pepatah melayu yang selalu kita dengar...
I like to read Kelly's Life blog because.....
beliau adalah seorang yang peramah dan tak lokek dengan cerita-cerita dan pengalaman beliau.Kelly selalu sudi meluangkan masa bersama kita para blogger walau dia punyai keluarga yang bahagia....Sesetengah orang, ada juga yang malas nak melayan kerenah orang yang kita tidak kenali..lagi-lagi dalam net..entah orang ni nak kawan ngan kita ker tidak..(Semua komen yang kita post kat dia, mesti dia jawab)
Kelly juga sudi meluangkan masa mendownload gambar-gambar untuk kita tonton.Contohnya seperti tempat-tempat yang dia telah lawati..Mana tahu ada yang berminat pergi ke tempat berkenaan..Kalau tak pun, kepada yang susah nak pergi melancong(cam saya..heee)..atleast kita tahu "oooo macam tu rupa tempatnya" ..Jadi..secara tak sengaja kita pun tak ketinggalan kan bila orang lain dok bercerita...
Yang saya geramnya..Bila dia download pasal makan..(saya memang pantang bab makan nih) Semuanya sedap dan mengiurkan!!!tu yang tak boleh tahan tur...kalau lar gambar yang dia post tu tetiba ada sebelah saya fuhhhh..alangkah bahagianya...
Dia juga suka berkongsi cerita pasal family dia yang sangat rapat dengannya.Tak tersingkir gak sedara-maranya..(kan saya dah kata..dia seorang yang peramah) Segala koleksi-koleksi dan barangan kesayangan dia, habis dia citer...Tak heran lar kalau dia punyai ramai follower!!!
 Kelly juga sanggup membuat GA untuk kita untuk merapatkan silaturrahim..dan berkongsi hadiah kepada yang bertuah!!!..Bak kata orang..memang tak rugi lah kalau kita nak jadi follower dia!!!!Saya pun tak tau apa nak di ceritakan lagi...Saya sajer nak meluangkan masa untuk sertai Kelly's Life Giveaway ni..Sebab dia boleh meluangkan masa untuk kita..apa kata kita pula buat untuk dia dan beri sokongan padu gitu heee..Antara rezeki dapat ker tidak...itu semua Allah punya kuasa...Ha!! satu lagi..Bagi yang masih tak kenali Kelly..kalau sesapa nak tahu, Kelly ni..dia memang tak lupa daratan punya orang!!! kalau nak tahu sebab apa g baca sendiri citer dia dari mula hingga kini...
Ni lar rupa orang yang saya dok maksudkan..Bukan sekadar nak promote malah cerita ni memang kenyataan ..bukan sengaja nak memuji tapi sekadar untuk berkongsi kepada sesapa yang sudi...

No comments:

Post a Comment